اقتصاد

قیمت بیت کوین 3.5 درصد کاهش می یابد زیرا مشتقات بیت کوین “بیش از حد گرم” شده اند که باعث ایجاد اضطراب می شود

قیمت بیت کوین 3.5 درصد کاهش می یابد زیرا مشتقات بیت کوین “بیش از حد گرم” شده اند که باعث ایجاد اضطراب می شود

بیت کوین (BTC) پس از سقوط به زیر 35000 دلار رسید 2 نوامبر وال استریت باز شد زیرا تجزیه و تحلیل درباره مشتقات “بیش از حد گرم” هشدار داده بود.

نمودار ۱ ساعته BTC/USD. منبع: TradingView

بیت‌کوین دستاوردهای پس از رزرو را خنثی می‌کند

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView ردیابی شدند کاهش قیمت BTC در حالی که یک شبه زمین را از بین برد.

بزرگترین ارز دیجیتال قبل از تثبیت به بالاترین سطح 18 ماهه 35968 دلار در Bitstamp رسیده بود – فرآیندی که در زمان نگارش این مقاله در حال افزایش بود.

بالاترین ها به پشتوانه سخنان دلگرم کننده جروم پاول، رئیس رزرو ، که در یک سخنرانی پیشنهاد کرد که افزایش نرخ بهره ممکن است به زودی پایان یابد، آمده بود.

Fed تصمیم گرفت. در آخرین جلسه کمیته بازار آزاد ، یا FOMC، در 1 نوامبر، نرخ ها را تغییر ندهید.

«شاخص های اخیر نشان می دهد که فعالیت های اقتصادی با سرعتی قوی در سه ماهه سوم رشد کرده است. افزایش شغل از اوایل سال کاهش یافته است، اما همچنان قوی است و نرخ بیکاری پایین مانده است. در بیانیه مطبوعاتی، تورم همچنان بالاست.

«سیستم بانکی سالم و انعطاف پذیر است. شرایط سخت‌تر مالی و اعتباری برای خانوارها و مشاغل احتمالاً بر فعالیت‌های اقتصادی، استخدام و تورم تأثیر می‌گذارد. میزان این اثرات نامشخص است. کمیته همچنان به ریسک‌های تورمی توجه زیادی دارد.»

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، 35000 دلار به سرعت تبدیل به یک سطح پشتیبانی کلیدی قیمت BTC برای نگه داشتن برای فعالان بازار پس از رسیدن. در همین حال، منطقه بالای 34500 دلار به عنوان یک هدف «ایده‌آل» برای پایین‌ترین سطح محلی توصیف شد.

در حال حاضر بیش از 1000 دلار از بالاترین سطح خود کاهش یافته است، با این حال، بیت کوین برخی را نگران کرده بود، به ویژه در بازارهای مشتقات.

“چارلز ادواردز، بنیانگذار کمی بیت کوین، “همه بازارهای مشتقات بیت کوین در حال حاضر بیش از حد گرم شده اند.” و صندوق سرمایه‌گذاری دیجیتال Capriole Investments، در کنار X در X نوشت داده های خود Capriole.

«این Perps، Futures و Options را می گیرد. در آنجا ایمن باشید…”

مشتقات بیت کوین متریک “گرمایش”. منبع: چارلز ادواردز/X

در واکنش، معامله‌گر محبوب Skew با این استدلال موافقت کرد که اکنون بازارهای نقطه‌ای مسئول حفظ قدرت قیمت بیت کوین هستند.

او گفت: “چیزی که در حال حاضر هنگام تعیین اندازه موقعیت ها باید از آن آگاه بود.” X مشترکین

“هنگامی که مشتقات داغ می شوند، این امر تمرکز فزاینده ای را بر روی بازار نقدی برای حمایت از قیمت ها و روند فعلی قرار می دهد.”

تحلیل در مورد “کشش نقدینگی” هشدار می دهد

در تجزیه و تحلیل خود، منابع نظارتی Material Indicators همچنین به این نتیجه رسید که “احتیاط” باید در محیط معاملاتی فعلی بیت کوین اعمال شود.

موارد مرتبط: 4 نشانه که بیت کوین روند صعودی بعدی خود را آغاز می کند

آپلود یک عکس فوری در مورد نقدینگی موجود در دفتر سفارش BTC/USDT برای بزرگترین صرافی جهانی Binance، هشدار داد که سطوح پشتیبانی به سرعت ناپدید می شوند – نوعی “کشش فرش”. 34000 دلار و 33500 دلار است.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی یا توهینی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید و توجه داشته باشید رسانه هیچ مسئولیتی در قبال ضرر مالی ندارد و این مطلب برای بالا بردن تجربیات مالی اطلاع رسانی میکند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا